15 Eylül 2007 Cumartesi

İLK SOBEMM...!

İLK SOBEMİ HALACIM YAPTI.YAPMAYI SEVDİĞİM 3 ŞEY...BAKIN BAKALIM NELERMİŞ


1- YÜZMEK


Yüzmek benim için okadar harika birşey ki anlatamam.Yaz kış ilkbahar sonbahar yılın dört mevsimi yüzüyorum.Yazın yüzme dersi verdim altınceylanda.(bursada spor ve eglence merkezi) Öğrencilerimi okadar tatlıydılarki onları çok özledim.Esasında kendi branşım kayak olmasına rağmen yüzmeyi daha çok seviyorum.



2-ARKADAŞLARIMLA VAKİT GEÇİRMEK
Onlarla vakit geçirmek öyle güzel ki zamanın nasıl geçtğini anlayamıyorum.Okulda derslerde çok eğleniyoruz.Buarada ben uludağ üniversitesi beden eğitimi ve spor bölümü 2.sınıf öğrencisiyim.Bizim gezmelerimiz hiç bitmez.Ama onların arasında öyle biri varki benim için çok özel biri yaklaşık 2 yıldır.anladınız siz onu.Ondan daha geniş kapsamlı bahsedicem diğer bloglarımda.
3-AİLEM


Onlarsız bir hayat olamaz heralde.Hepsi benim için ayrı önem taşır.Annem ve babam her zaman yanımda oldular.Anneannemle büyümem,halamdan dünyalar kadar çok şey öğrenmem,babanemin hanımlığı,dayımın kendine güveni,abimin belli etmesede herzaman yanımda oluşu daha sayamadığım kişilerin bir çok özelliği olan bi ailem var.Allah hiçbirini eksik etmesin.Çok geniş bir ailem var işte benim umarım bende onlara iyi bir evlat olmuşumdur.Hepsini çok seviyorum


2 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

CANIM BENİM,TATLİŞİM,
İNŞAALLAH BEN DE YÜZMEK İSTİYORUM,ŞU RAMAZAN BİTSİN DE..
O BİRİ VAR YA BİRİ,YASTUFTUFTUFTUF :))))SİZİ GİDİ GİDİİİİİ :)))
EVET BİZ KOCAMAN KOSKOCAMAN BİR AİLEYİZ.SEN DE ÇOK TATLI BİR YEĞENSİN.ALLAH BİZİ HİÇ AYIRMASIN.

Calimero Mutfakta dedi ki...

Sevdiklerimizi ne guzel andık bu sobeyle.. cok iyi oldu.. Sevgilerle