16 Eylül 2007 Pazar

İLK İFTAR MİSAFİRLERİM LİSE ARKADAŞLARIM:)))

Dün gece pino ve meri bize geldi.Annemler yazlıga gittiler sabahtan.Onlar kurşunlu olmadan ne yaparlarmış bilmem.Benim aklıma meri'yi ariyim bakiyim dedim e oda süper olur valla dedi.Sonra pino aklıma geldi.Hemen onada bir mesj salliyim dedim.E oda geliyorum aç kapiyi deyince çok sevindim.Öbür türlü yalnız başaıma iftar yapıcaktım.Evde ne var ne yok döktüm bi baktim ki süper bir menü çıktı.
MENÜ
1.patlıcan oturtma
2.zeytin yağlı tazae fasulye
3.zeytin yağlı barbunya
4.Bulgur pilavı
5.cacık
6.bakalava

Daha ne olsun diymi ama.Of otuçlu oruçlu bunları yazıncada agzım sulandı:)Biz lisede beş bayandık:)Biri evlendi(güzi) diğeride şehir dşında okuduğu için görüşmelerimiz seyreldi(Dido).
Gelelim akşamki sohbete dediğim gibi arkadaşlarımla vakit geçirmek bana acayip iyi geliyor.Eski anlıarımız anlat anlat gül.Pinocum canım benim ya kırdı bizi gülmekten.
Böyle güzel akşamların hiç bitmemesi dileğiyle..

kardelen meri pino

16 yorum:

Adsız dedi ki...

kardelen çiçeği ben meri gerçekten çok güzel bi akşamdı teşekkür ederiz.yıllardır ayrılmadık bundan sonrada ayrılmamak dileğiyle böyle ggünler hep yaşanr inşallah sewiyorum seni öptmmmm

kardelençiçeği dedi ki...

canım kardeşim sendde olmasan valla çok yalnız hiissedicem kendimi seni çok seviyorum öptüm..

berfin dedi ki...

kardelenim ne güzel bir akşam geçirmişsin.ahh çocukluk ve okul arkadaşlıkları hiç unutulmaz..bugünlerin tadını çıkar..çünkü zaman çok acımasız tatlım..arkadaşlığınız ve beraberliğiniz daim olsun..

kakaolusevgi dedi ki...

KARDELENCİM,NE GZÜEL EĞLENMİŞSİNİZ ŞEKER.DAHA UZUN SENELER GÜZEL PAYLAŞIMLARDA BULUNMANIZ DİLEĞİYLE.
MENÜ DE SÜPERMİŞ YAHU :))

ezgi* dedi ki...

MERHABALARRR.BEN EZGİ:)BLOG ALEMİNE YENİ KATILDIM SAYILIR."KAKAOLU SEVGİ" KUZENİN OLUYORMUŞ SANIRIM.ONUNLA KONUŞURKEN BAHSİ AÇILDI.BNDE ÜNİ.DEYİM BLOG UMA BEKLERİM.:)TANIŞALIM :)İİ GÜNLER.İYİ HAFTALARR

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun kardelen abla halandan öğrendim. halana senin blogtaki 'tatlişkon' kim diye sorarsan o sana anlatır. zaten tanıdık biriyim. halandan sonra seninle konuşmak zevkli olucağından eminim... bu arada arkadaşlarınla süper eylenmişsin. iyi haftalar...

Adsız dedi ki...

kardelencim ohh maşallah menu de pek bir zenginmiş :)) ahh dostluklar bazı şeyler ne güzel de baki kalıyor tıpkı arkadaşlıklar gibi....
canım benım blog sifreli istersen sana davetiye yolayabilirim
azimlice@gmail.com buraya mailini atarsan yollarım ...sevgiler

kakaolusevgi dedi ki...

KIZ NERELERDESİN?İNSAN BİR BLOGUYLA İLGİLENİR.SANA ARKADAŞ BİLE GÖNDERDİM.EZGİ.

kardelençiçeği dedi ki...

berfin okadr doğru söylüosun ki bazıları gitti bile o zamna dayanamayarak.Esas dostları daha da ileride görücez bakalım

kardelençiçeği dedi ki...

halacım naber ya gerçi biraz sonra bize geliosunuz ama yaziyim olsun.sorma şu ders kayıtları çok canımı sıktı.oyuzden bloğumla ilgilenemiyorum öptm.Özledim valla seni.Akşam kayntıcaz nası olsa

kardelençiçeği dedi ki...

ezzgiii hoşgeldin.Handi ünidesin acaba blogun hayırlı olsun öptm gelicem komşum...

kardelençiçeği dedi ki...

hallaacııımm ya tatlışkon kim senin bakiim..

kardelençiçeği dedi ki...

menü güzeldi gerçekten yetmicek sandım oruçluyken ama arttı bile.berfine de değim gibi zaman göstericek bakii kalıp kalmadıgını.Diymi???

ezgi* dedi ki...

aldım mesajını evet bende çok sevindim gerçekten yaşıtım birini bulduğum için.hmm üzüldüm okul kayıtlarına benimde ilk sene sorun olmuştu :( kolay gelsin canım öptüm iyi akşamlar

kardelençiçeği dedi ki...

ya bilmiyorum ezgicim ilk senen değil ama çok karıştırmış okul neyse sonunda hallettim ve blogumla ilgilenmeya başladım:)

Adsız dedi ki...

hayla tanımadın mı beni kardelençiçeği