13 Eylül 2007 Perşembe

EY ORUÇ TUT BİZİ :)



Güzel geçen yaz mevsiminden sonra kocaman bi hoşgeldin ramazan....!

Ramazan ayının o güzel huzurlu ve bir okadar da koşuşturmacalı günleri başladı.Ramazanda bazı önemli olmassa olmas denilenler vardır; hurma,pide,iftara gelen misafir,zar zor kalkılan sahur arkasından huzurlu tatlımı tatlı bi uyku.İşte bunların hepsini yaşamak bence çok güzel bir olay.Heleki sevdiklerinizle,ailenizle,anne ve babanızlaysanız deymeyin keyfinize.Hani derler ya nerde o eski ramazanlar nerde o eski bayramlar diye ben buna inanmıyorum çünkü herşeyi yaşatmak bizim elimizde .Örfüyle adetiyle...

Herkesin ramazanı HAYIRLI OLSUN...!

13 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

AY,EVET CANIM BENİM.YİNE HARİKA BİR RAMAZAN GEÇİRECEĞİZ İNŞAALLAH.KOSKOCA KALABALIK AİLEMİZLE,HARALA GÜRELE,HERKES EVİN BİR YERİNDE KOŞTURURKEN.NE GÜZEL.İKİMİZE DE YİNE BULAŞIK MAKİNESİNİ YERLEŞTİRMEK KALACAK DESENE :)))

kardelençiçeği dedi ki...

EVET YA HARİKA GÜNLER BENCEDE AMA BİZE BULAŞIK MAKİNASI KALIYO DEMEK YANLIŞ BİZ BULAŞIK MAKİNASI OLUYORUZ VALLA.AMA SEN EVLENDİĞİN DAHA SEYREK YAŞAMAYA BAŞLADIK O GÜNLERİ.OLSUN NE YAPALIM SENİ ÇOK SEVİYORUM.

Adsız dedi ki...

slmlar bende geldim seni kakaolumdan buldum :)
Seninde ramazanın hayırlı olsun.
Kardelen çiçeği tüm zorluklara rağmen mücadele eden bir çiçektir ve bende pek severim. sevgiler...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Ben de azimli gibi seni kakaoludan taniyorum:):) Hayirli ve guzel bi ramazan gecirebilmek dilegiyle.. Guzel ramazan sofralarini... Guzel sohbetleri.. bulasik makinasi basindaki kosusturmacalarinizi bekliyoruz.. Sevgilerle

berfin dedi ki...

kardelen çiçeği blogun hayırlı uğurlu olsun..kakolunun yiğeni bizimde yiğenmiz değil mi kızlar:)) gerçi senden çok eski değilim ama hertürlü kaonuda yardımcı olurum..seni ekledim..gelicem sık sık ona göre:))senide beklerim..

berfin dedi ki...

ya kızlar ben aceleden ne kadar bozuk yazıyorum farkındamısınız? böyle konuşmuyorum aman ha:)))daha dikkatli olmalıyım:))

ümran dedi ki...

Selam kardelen hayırlı olsun blogun..Berfin'in de dediği gibi kakaolu'nun yeğeni bizim de yeğenimiz..İcabında seni korur kollarız bu alemde :)) Bana da beklerim ona göre..

Sanem dedi ki...

Merhaba Kardelen. Bloğunu Emayn'ın sayfasında gördüm. Hayırlı olsun demeye geldim. :)) Bloğun, umarım güzel paylaşımlara vesile olur. Ve hayırlı Ramazanlar arkadaşım!

kardelençiçeği dedi ki...

azimlicim çok teşekkür ederim.mutlu oldum böle bir sürü yorum gelmiş.bilgisayarım bozuk oldugu için hiçbişey yapamadım.ama artık özgürüm tekrar görüşmek üzere..

kardelençiçeği dedi ki...

teşekürler sanem ben ekledim seni dedğin gibi umarım hayırlı olur konuşcak çok şeyimiz olur.

kardelençiçeği dedi ki...

meraba calimero sorma halamla bazen makinadan çok biz çalışıoruz motoru taktıkmı allaahh.

kardelençiçeği dedi ki...

limonum gazozum mersi valla beni kolladğınız için szi şimdiden çok sevdim.

kardelençiçeği dedi ki...

merhaba berfin olsun ya bende bazen sacmalıyorum yazarken ama olsun ben daha yeniyim çömlüğüme versinler artık