30 Eylül 2007 Pazar

İŞŞTEEE İKİNCİ SOBEMMM....!!!

Uzun zamandır yazı yazamıyorum aklım hep burda kalıyordu.Neyseki ezgicim beni sobelemişte bana da mağna oldu.Okulum bir başladı pir başladı derler ya aynen öle.Hocalar ilk haftadan ödevleri yıgdı.Voleybol hocası voleybolu sevmeniz yeterli gerisi kolay dedi kadın yirmi tane valeybol maçının ve voleybol antrenmanlarını ayrı ayrı rapor halinde istedi.Gerçekten gerisi kolaymış dedik valla bide zor olsa.Her hoca bu tarz ödevler veriyor şu dönemi bi atlatsam çok iyi olacak.Korktugun şey bloguma çok zaman ayıramıycam.Gelelim EN FAVORİ BEŞ GİYSİME....

1)Krem Rengi Pantolonum.

Bu pantolonumun üç renginden daha var.Ama bu krem rengi olanı çok seviyorum heralde kışın çok giyemeyeceğim için.Hatta bu pantolanumu halamla almıştık...

2)Kısakollu Tişörtlerim

Ne kolsuz ne uzun kollu en çok kullandığım herşeyle giydiğim kısa kollu tişörtlerim.Basım sıkıştığı an pantolonlarımla,kotlarımla,eşortmanlarımla hemen üstünü çektiğim kurtarıcılarım.

3)Kot Pantolon.

Herkesin dalobında olan benimde çok hatta oldukça çok kullandığın kot pantolonum.Her model her renk hiçbir zaman modası geçmemiştir.

4)Eşortman Üstüm

Bu aralar buna taktım.Kıyafetime uysun uymasın herzamn yanımda yada üstümde.Mağlum havalarda bir öyle bir böyle:)))

5)Kep Şapkalarım

Tabii ki herşeye uymasalarda çok hoş ve tarz bir aksesuar oldugunu düşünmüşümdür her zaman.Genelde okula giderken çok kullanıyorum.Maglum beden eğitimi bölümü olunca özellikle bursasporlu olanı herkes tarafından begenilir.Dısarda biraz taraftar havası yatıyorda..;))))

19 yorum:

H2o dedi ki...

merhaba kardelencim
bende takip ediyorum seni listemdesin...
görüşürüs artık;)

kardelençiçeği dedi ki...

tamam saol sadacım paylaşımlarımız bekliyoruım görüşmek üzere...

Eski dedi ki...

benimdee vazgeçilmezimm kotturrr

Adsız dedi ki...

kıyafetlerin çok güzelmiş.

ezgi* dedi ki...

sellammm cannıımm.ben daha yeniş gördün cevap yazdığını :) kıyafetler hakkatten süper cevapların için saol canım.(ayrıca pantlonuna ve şapkalarına bayıldım :D)öptüm canım

Sanem dedi ki...

Pembe şapka çok şirin :))

kardelençiçeği dedi ki...

nnevv gercekten kot pantolan olmas abasımız sıkıştıgında ne giycekmişiz bilmem.seni ekliycem bu arada.kib.

kardelençiçeği dedi ki...

emoşcum tesekkür ederim senin kadar olmasada bişeyler yapıoz işte öptm canım en kısa zamanda görüşmek üzre.

kardelençiçeği dedi ki...

sanemcim...bende o pembe sapkanın yeri ayrıdır.cok sewdiğim bir arkadaşımla iddaaya girmiştik sapkasına. onu almıştı bana tabii ki ben kazandım.

kakaolusevgi dedi ki...

tatlım vallahi ben pantolonu aldığımızı hatırlamaya çalışıuyorujm ama,Mango'dan aldığımız mı o?
Sweat ine bayıldım yahu.Görmemiştim onu.
Zaten sana şapka çok yakışır hayatım.Süslüm benim.

kardelençiçeği dedi ki...

saol halacım kendi çapımızda egleniyoruz işte.ee seninde favori beş giysini görelim artık...

Adsız dedi ki...

mevoş abla estağfirullah. bende yapıyorum işte elimden geleni. zaten zevkler ve renkle tartışılamaz demişler. onçün en kısa zamanda görüşmek üzre

Sanem dedi ki...

Kadir gecen mübarek olsun şeker kız :))

Eski dedi ki...

gecemizz mübarek olsunNn : )

ezgi* dedi ki...

canımcım iyi bayramlar şimdiden öpüyorum seni k.i.b. :)

Sanem dedi ki...

İyi bayramlar.

Eski dedi ki...

yenii postt bekliyoruz:)

Mutlu bayramlaRr

Herzamankafamgüzel dedi ki...

Bursaspor şapkası sanki beşiktaş şapkasını andırmış :) 1963 yerine 1903 olsa tam olacak :P

-♥ஐZeYNePஐ♥- dedi ki...

kıyafetlerin çok güzel (bencede kotun modası geçmez) bende blog aleminde yeniyim ins. güzel paylaşımlarımız olur kendi blogumada beklerim.